malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

svenska artister och nattskift

Kategori: Au Pair

vet ni vad jag precis såg på tv? Eller hörde är väl egentligen rätt ord. De spelade Icona Pop's I love it under reklamen på tv. Tycker jag är lite coolt faktiskt. Inte lika coolt som att de spelar Lykke Li flera gånger om dagen på radio. Men det allra coolaste var ju när jag hörde Takidas You Learn inne på Edeka när jag handlade, Snacka om att jag blev förvånad och kunde inte hålla mig från att berätta det för Tove. Haha. 

Ja, vet ni? Eftersom det inte var någon fotboll idag lekte jag och barnen ute i trädgården tills vi höll på att frysa häckarna av oss. Inte klokt hur kallt det blir på en gång solen går ner. 
Till kvällsmat åt jag och barnen pasta carbonara med broccoli och efter både dusch och bad tittade vi på en film innan jag skickade dem i säng. Själv sitter jag nu och tittar på "Natt på museet" men ska snart gå upp till Leo och lägga mig, Pia är nämligen i München nu, hon åkte idag och kommer hem imorgon. Apropå att komma hem, Marcus kommer hem från Kina imorgon förmiddag. 
Näej, nu var filmen slut, vilket betyder att jag tänker gå och lägga mig.

puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: