malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

skyfall

Kategori: Au Pair

i fredags gick jag, Elise och Pia på bio. Skyfall. Måste säga att jag är lite besviken på den, den var bra men jag har sett bättre. Hade det inte varit så pass mycet humor i den ändå så hade jag nog inte gillat den. Att jag är lite besviken på den beror på att den inte var riktigt som jag hade förväntat mig. Däremot hade jag väldigt roligt åt att Daniel Craig jagade Ola Rapace. Och just ja, den absoluta höjdpunkten var faktiskt den scen där Adeles Skyfall spelades. man fick höra hela låten eftersom den spelades när alla namn visades i början av filmen. grymt snyggt gjort!
Anyway, roligt hade vi iallafall. Vi åkte till McDonalds efteråt och åt glass och pratade. Väldigt trevligt måste jag säga. 

            
 
Ja, det var väl allt som hände i fredags. 

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: