malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

halbvampire

Kategori: Au Pair

Gissa vem som har blivit förkyld igen? .. jag fattar inte hur jag kan bli sjuk hela jäkla tiden. Började idag fundera på om det kan ha någonting med mitt levaxin att göra. Typ att jag inte får i mig tillräckligt eller någonting. anyway, jag ska gå och lägga mig alldeles strax så jag förhoppningsvis sover bort det. Hade apropå sömn, ledigt imorse så jag sov faktiskt elva timmar inatt. 

Idag var jag, Ronja och Pia på bio. Vi tittade på Die Vampirschwestern. Den var faktiskt riktigt bra, rolig lite här och där var den också. Den handlade om två halv-vampyr-systrar som flyttade från Transylvanien till Tyskland. Den ena av systrarna ville vara människa precis som deras mamma medan den andra ville vara endast vampyr som deras pappa. Sen fanns det ju en granne som listade ut att de var vampyrer och försökte döda dem förstås. ;)
Här har ni trailern, och ja, jag vet att den är på tyska men ni kanske fattar lite ändå.


Näej, nu ska jag sova.

Puss och godnatt 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: