malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

band aid and fairytales

Kategori: Au Pair

resväskan är packad, "lägenheten" är städad, kläderna tvättade och julklapparna klara. Nu är jag redo att åka hem och fira jul, Riktig julkänsla såhär på kvällen när jag sitter och lyssnar på julmusik. Vilken tycker ni förresten är den allra bästa julsången? 
Själv tycker jag att Band Aids Do they know it's christmas är den bästa julsången geonom tiderna. Iallafall av de jag har hört. Tvåa, fastän det inte riktigt är en typisk jullåt är Fairytale of New York. Love it!

ikväll var Marcus, Pia, barnen och jag på middag med Marcus jobbarkompis Andy och hans flickvän. Vi åt på en restaurang som heter Kleine Welt och jag måste säga att jag gillar den. Nu håller jag dock på att somna så nu tänker jag gå och lägga mig, det är tur att ag har sovmorgon imorgon. 

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: