malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

hjärtat

Kategori: hästar

god dag på er!
 
Jag var hemma nu på höstlovet och hälsade på, vilket var mycket trevligt och roligt. Jag gjorde faktiskt en hel del, middag med familjen och mormor, middag med familj och kusiner, fika med Fanny, lunch med Tove och Fanny, shopping med Fanny, med mormor och mina systrar, ridning, firande av min ridlärare... ja, en hel del hann jag med.
 
I måndags sålde vi även Soldier till en jättegullig liten tjej. Eller ja, liten och liten, hon är tretton år och har ridit sen hon var liten. Det ät hennes första häst men stallägaren till stallet där han nu står uppstallad har haft hästar sen hon var liten och hon har även ridlektioner. Hon kan med andra ord hästar. Det känns skönt att veta att de nya ägarna kan fråga henne om det är någonting de funderar över. Även om det var sjukt jobbigt att sälja honom så måste jag säga att jag är otroligt glad att det är just denna familj som har köpt honom. det märks verkligen att de tycker om honom. :) 
 
 
ja, det var väl det jag ville säga just nu.
 
puss på er

Kommentarer

  • Rosie säger:

    "Att skiljas, är att dö lite grann" Skönt att höra att det ändå känns som rätt beslut. Kram kram

    Svar: det kan jag hålla med om! Kram!
    Malin

    2012-11-07 | 21:43:02

Kommentera inlägget här: