malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

Neon-party

Kategori: Au Pair

jag har haft fullt upp sedan i lördags så har inte hunnit skriva något. Ledsen för det, men här kommer det en liten uppdatering.
 
min lördag spenderade jag med mina underbart härliga vänner Elise och Pia. Elise skulle köpa en kklänning till ett 60-årskalas och behövde hjlp med det. Det blev en hel del tramsande, skrattande och klädprovande.En hel del fotografering också för den delen. Elise hittade iallafall en skitsnygg svart klänning och själv köpte jag två par fingervantar, ett par skor och en blå transparent skjorta. 

Middag åt vi på en mexikansk resaturang med riktigt god mat. Jag tog quesadillas con pollo, typ fajitas. :) Supergott var det iallafall.
                                 
 
Därefter blev det party på planet, NEON PARTY. Så jag och mina lysande naglar stiftade ny bekantskap med min nya blå skjorta och de nya skorna. Aj, kan jag bara säga. Kunde knappt gå när vi gick därifrån, men dansa skulle jag ;)
                                
                                
                                


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: