malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

multitasking med kokosjoghurt

Kategori: Au Pair

Nytränad, nyduschad och med kurrande mage satte jag mig ute i solen och käkade lite soppa till lunch samtidigt som jag tittade på ett avsnitt av Vampire Diaries. Riktigt mysigt. Dock inte så varmt som man hade kunnat önska sig, satt med jacka och halsduk men sjukt skönt att det äntligen var sol! 

Tillsammans med barnen var jag sedan på lekplatsen i två timmar och när vi kom hem var vi svettiga alla tre. Så ja. det var bara att byta kläder och sätta igång med maten. Kokt potatis, broccoli, morötter och bratwurst nach fränkiscer art. (sån jag brukar ta med hem).  Curryketchup var ju såklart ett måste! 

Nu sitter jag här ner ehos mig och käkar kokosjoghurt och tittar på tv samtidigt som jag surfar och skriver blogginlägg. Multitasking you know. ;)

                             
Puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: