malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

jag är inte död, jag lovar

Kategori: malinjennybirgitta

Hejsan på er!

Det var ett  bra tag sen måste jag säga. Ingen bra förklaring på varför jag inte skrivit har jag heller men efter X antal påtryckningar från mina systrar och andra så tänkte jag att det var dags att höra av mig. Så ni inte tror att jag är död menar jag. Det har hänt en hel del sedan sist måste jag säga. För er som inte vet det så åkte jag ner till Tyskland igen eftersom jag och den tyska familjen förlängde kontraktet. Så efter en sommar späckad med jobb, familj och vänner har jag nu en höst späckad med barn och resor. Måste säga att det låter riktigt bra när jag läser det. 

puss

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Jag tror ändå att du är död, men ditt spöke får gärna blogga oftare :P

    2012-11-05 | 21:54:55
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.wordpress.com
  • Toffzi säger:

    Äntligen! ;)
    Och vad snygg design du skaffat..
    Puss

    Svar: hahaTack kära du!
    puss
    Malin

    2012-11-10 | 00:55:19
    Bloggadress: http://dreamcast.blogg.se

Kommentera inlägget här: