malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

fotboll och fia med knuff

Kategori: Au Pair

MIn förmiddag gick åt till att sova och tvätta. Eftermiddagen blev desto mer fartfylld dock, hämtade barnen vid tre och när vi kom hem spelade vi fotboll ute i trädgården tills Titti kom och hämtade Ronja. Så medans Ronja var på gymnastik lekte jag och Leo ute i trädgården. Vi spelade fotboll, frisbee, hoppade studsmatta, lekte kurragömma och tatten. När vi gick in vid halv sju värmde jag maten som bestod av minestronesoppa som blev kvar sedan i måndags. Väldigt uppskattad av barnen. 
                             

När vi hade ätit spelade jag och Ronja fia med knuff och efter en stund insåg Leo att han ville vara med så han satte sig i mitt knä och hjälpte mig, Mysigt. :)
därefter gick jag uppe och lade barnen och läste saga och satte jag mig och tittade på tv medan jag väntade på Pia. Dock blev mitt tvtittande stört av att Elise ringde. Mycket trevligt. 

Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: