malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

fladenbrot och en träningsnissa

Kategori: Au Pair

Efter ett styrketräningspass och lite dans åkte jag till Elise och hjälpte henne att ta in hästar innan vi åkte till Der Beck och käkade lite lunch. Fladenbrot blev det. Riktigt gott är det, även om det inte ser jättegott ut på bilden.

Iallafall hittade vi två nissar inne på bageriet. Har inte berättat det men Tove och jag kom fram till att vi ska skaffa oss en varsin nisse. Alltså en kostymnisse. Anyway ångrade vi oss ganska så snabbt. Så fort de öppnade munnarna det vill säga. Nu brukar jag ju verkligen inte hålla med folks om säger att man kan se om någon är bög, eller höra om någon är bög. Jag har absolut ingen ting emot de som är homosexuella, ville bara påpeka det inna jag fortsätter. Dessa två nissar, som vi tror var baknmän (de körde nämligen en liten bil som det stod VR Raiffeisenbank på) hade väldigt "bögiga" röster. Åtminstone den ena. Det blev så fel för rösten passade liksom inte ihop med honom. Väldigt lång och smal, kändes vältränad och så hade han liksom en pipig röst. En träningsnissa med andra ord.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: