malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

die blaue nacht

Kategori: Au Pair

Jag vet inte hur många gånger jag försökte uppdatera min blogg igår innan jag gav upp. Höll på att bli tokig.
här är de inlägg jag försökte ladda upp.

yey vi klarade en kväll i Nürnberg utan att bli stoppade av polisen! Haha nejdå, men när jag och Elise var i nürnberg förra helgen blev vi stoppade av polisen eftersom de ville kolla om vi var fulla, men det var vi inte. :)
Men haha igår kväll köpte vi små blinkysar och de blinkade blått så när Elises hoppade igång när vi satt i bilen blev både hon och jag alldeles kallsvettiga eftersom vi trodde att det var polisen. Vi kände oss lite dumma efteråt bara.

Jo, men igår vard et Die Blaue Nacht i Nürnberg och helt ärligt så har jag fortfarande inte riktigt fattat vad det var. Alla lampor var utbytta så de lyste blått och de hade ljusshower på kyrkorna och på borgen.
Här är lite grann av det vi fick se på borgen. :)





ni får ursäkta mitt otroligt fina skratt. ..

här är bilder också. :)

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: