malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tiergarten och klättring

Kategori: Au Pair

På måndagen sen var Pia återigen borta och eftersom både fritids och dagis var stängt så hade jag barnen. Ronja hde dcok skola till 11:15 men jag och Leo hämtade upp henne och efter lite lunch på donken åkte vi och hämtade upp Elise. Därefter drog vi oss vidare till Tiergarten i Nürnberg. Det är så himla fint!

Här är några få bilder. :)

   

our little friend som Leo och Ronja sedan bestämde sig för att föröka klappa. Gick inte sådär jättebra..

 

Pelikaner är för tusan riktigt stora! :O               Seriously, finn ett fel.

 

Liten fågel.. vet ni hur lycklig jag var när jag stod bredvid den? och en liten tiger. :)

På kvällen gick jag och Elise ut och gick en promenad innan vi satte oss nere hos mig och tittade på film coh hade chokladfondue. Mums! :)


Tisdag

Först och främst sov jag och Elise ganska länge innan vi väl kom upp. detta eftersom det idag var röd dag coh jag var ledig.  Men när vi kommit upp och vaknat ordentligt satte vi oss i bilen och åkte till pottenstein där vi klättrade mellan träden. :D Det är så sjukt roligt! :D



Vet ni vad jag tänkte just där? "Undrar om han kan få mina fötter i huvudet?" haha älskar't .

just ja, såhär kallt hade vi det på kvällen. :)



Ser ni?

näej, nu ska jag sova. Puss och godnatt. mer kommer det imorgon. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: