malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

superhelg med barnen och Elise

Kategori: Au Pair

Förra helgen var jag på lördagen ensam med barnen eftersom Marcus var i USA på affärsresa och Pia var i Düsseldorf med jobbet.

Lördag
Vi tog då tillfället i akt att åka till Playmobil Funpark i Zirndorf. Dum som jag är glömde jag min kamera men jag kan berätta att det var riktigt fint där. Höll på att smälta bort gjorde jag också för det var verkligen olidligt varmt i solen.
  

Barnen tyckte iallafall att det var roligt och det gjorde jag med, även fast jag höll på att svettas sönder där i mina shorts och linne.

Söndag

Grillning tillsammans med lisa och hennes barn. Jag var ju såklart grillmaster och helt ärligt så äger jag på det. :D hehe

PÅ kvällen blev det en glass tillsammans med Elise och Daniella innan vi åkte till Cinecitta. Bio igen;) Där mötte vi upp pia och sen såg vi The Lucky One. :) Den var riktigt bra men man visste redan i början hur den skulle sluta. Det gjorde dock ingenting eftersom den var otroligt fint gjord. :)

Att jag skrev bio igen beror på att jag och Elise var och såg The Hunger Games för någon vecka sedan och vi blev båda två helt sålda på den. Seriöst, jag funderar på att gå och se den igen för den är braaaaaa!!

 
Söndag samma vecka bgick vi sedan och såg titanic för första gången. Vi måste ha varit de enda som inte sett den men nu är det iallafall avklarat. ;)

fortsättning följer..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: