malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

München

Kategori: Au Pair

Här kommer lite bilder från min, Elises och Pias roadtrip till München. :)
Berättade jag förresten att jag och Elise lyckades tappa bort Pia? Jag och Elise ville in och kolla på residenzmuseumet och då ville Pia sitta ute i solen och vänta. Men när vi kom ut var hon inte där och hon hade våra pengar och bilnyckeln. Ja allt. Vi ringde och ringde men fick inget svar. När vi till slut fick tag på henne sa hon att hon var på mango så då ick vi dit och letade men vi hittade henne inte. Vi ringde ett antal gånger igen och tillslut hittade vi henne. :)
Vi brukar tappa bort henne när vi går ut på en nattklubb men hon brukar alltid dyka upp tills vi ska åka iallafall. Jag och Elise funderade på att sätta sändare på henne, ni vet en sån där man har på djur? Typ en sådan.



Här är bilderna iallafall.


Kyrkan på torget mitt i stan.

 

Svensexa i lederhosen :D                              currywurst=lunch

 

Vi var in i en kyrka. :)

 


Detta är endast snäckor! :o





Det var väldigt många fina prydnader och otroligt många med asiatisk konst. ?

 

Seriöst, tänk er att bo i ett slott och ha de dörrarna..

Vi sprang lite vilse där inne också. Och så blev vi förföljda av några säkerhetsvakter. :O Hm.... ?!

Ja, pusshej

Riktigt kul hade vi i vilket fall som helst. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: