malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugotredje februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

vet ni vad? Denna dag var jag så sjukt tråkig så ni anar inte. Eftersom det regnade mest hela dagen hade jag inte direkt lust att göra speciellt mycket. Jag satt och skrev på mitt personliga brev och mitt cv, jag åkte in till Erlangen en snabbis och köpte några filmer som var på rea.
 

 

Jag svängde även in på rewe innan jag åkte hem. Väl hemma gjorde jag en fruktsallad och jag och mina turkos-blåa mjukisbyxor satte oss sedan i soffan och tittade på film. Det blev The Tourist som var bra, men jag vet inte om det blev någon favorit. Nära var det ändå men inte riktigt. Därefter tittade jag å Crazy Stupid Love. den var riktigt bra, några scener var väl sådär men allt som allt var det en riktigt bra film som jag skrattade mycket åt när jag tittade på den. En scen tyckte jag speciellt mycket om och den har jag nu tittat på så många gånger att jag kan replikerna utantill. (a) hehe.

Här är scenen. I love it.

 



Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: