malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugosjunde februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

jag ligger ju ganska mycket efter och detta beror på att jag verkligen inte har haft någon lust att skriva. Jag tycker att det är riktigt roligt att sriva men för att skriva behöver jag iallafall någonting att skriva om och sanningen att säga är att jag inte har gjort sådär jättemycket. De dagar jag har gjort något har jag faktiskt skrivit inlägg men har inte kunnat lägga upp dem eftersom det då skulle vara tomma dagar emellan. Det är verkligen ett dåligt argument men det är så jag har tänkt. Nu när jag tänker på det är det bara stört. men men.
till exempel gjorde jag inte speciellt mycket denna dag. Jag var ute och sprang på förmiddagen, hittade en ny väg att springa och hittade då även en ny lekpark. Dirt ska jag ta med mig barnen någon dag. Apropå barnen så tog vi oss till lekparken uppe vid Ronjas skola när jag hade hämtat dem och där stannade vi ett bra tag innan vi sedan gick hem och jag lagade mat som jag jsut nu inte är riktigt säker på vad det var. Jag har dock ett svagt minne av att det var korv, potatis, brysselkål och morötter. Apropå brysselkål så är det verligen något som jag har börjat tycka otroligt mycket om. :D

det får räcka för nu. Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: