malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugofemte februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

utgåååååång

jag tog mig en låång sovmorgon och därefter blev det en springtur.
det är det enda ni behöver veta om dagen och det är typ bara det jag kommer ihåg om jag ska vara helt ärlig.
På kvällen gick jag iallafall ut med Elise, Pia och två kompisar till Elise. Jag mötte upp dem inne på planet strax efter elva och sedan blev det dans hela natten lång. Halv sex kom jag hem igen och då blev det direkt i sängen. sjuuuukt roligt hade jag iallafall. (:

men jag måste säga att det kändes lite konstigt att gå och lägga sig när det började ljusna ute och fåglarna kvittrade. Helt ärligt kändes det väldigt onödigt, men jag var så pass trött att jag somnade på en gång så det var nog inte så onödigt. ;)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: