malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

första mars tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

Vet ni vad jag just kom på att jag hörde på radion igår? Eftersom det är skottår så betyder det att vi spenderar otroligt mycket mer pengar än ett vanligt år. Nu kommer jag inte ihåg exakt hur mycket det var men jag vet att jag blev shockad när jag hörde det. Jag tror att det var strax under en miljon euro. Det är ju helt sjukt!

Anyway, idag var det dags för Ronjas Leichtathletik/sportAG/turnen eller whatever the name is. Jag tog då tillfället i akt att prata lite med Timo, hennes tränare/lärare. Han är riktigt trevlig.

vad hände sen? Jo, vi gick till lekplatsen en stund innan vi gick hem, Ronja gjorde läxor, Leo lekte att han var Darth Vader och jag gjorde mat.

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: