malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

andra mars tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

det känns fel att skriva andra. Man säger ju den andra, eller? Nej man säger kanske "den andra"?

idag blev det en springtur och det var sjukt skönt att få komma ut och det gick så himla lätt. Jag är faktiskt förvånad själv. Det var faktiskt så pass skönt att jag var ute väldigt länge.

På eftermiddagen vad det svenska skolan och den spenderade jag och Leo genom att läsa Alfons Åberg-böcker och sedan leka. Efteråt gick jag med Leo och Ronja till pizzerian på torget och då följde även Evelina med. Väl på pizzerian mötte vi Marcus och Pia och sen käkade vi lite grann innan vi åkte hem och tittade på star wars. Jag vet inte om jag har sagt det men Leo och Ronja är otroligt inne i Star Wars just nu. Allting handlar om Star Wars. Det är lasersvärd, Darth Vader, R2D2, Darth Maul, Anakin... sjukt. Den sistnämda har jag däremot inte så himla mycket emot för han ser riktigt bra ut.


Jao, vad mer ska jag säga. Godnatt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: