malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

nytt år nya tag

Kategori: Au Pair

Hejsan på er alla!

Som ni har märkt har jag inte uppdaterat denna blogg på ett bra tag nu och dert beror dels på att jag haft myket att göra och dels att jag har varit hemma i Sverige hos min underbara familj och då kände jag inte att jag behövde skriva någonting.
Dagarna innan jag åkte hem var otroligt hektiska och jag hade verkligen inte tid att skriva några inlägg. Men det enda jag gjorde var i princip att handla julklappar, städa, slå in julklappar, zumba, tyskakurs, rida, skjutsa Ronja till tennis osv osv.

Jag flög iallafall till Sverige den tjugotredje december och det var verkligen helt underbart att få krama mina föräldrar och systrar, min älskade häst och djuren när jag om hem! OTtroligt roligt och skönt att få träffa släkt och vänner också.  Jag har verkligen haft två underbara veckor hemma. (:

Men nu är det nytt år och nya tag. like it

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: