malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tolfte januari tjugohundraelva

Kategori: Au Pair

promenad och magnum

ja, morgonen var som vanligt och när allt var gjort gick jag ut på en promenad som faktiskt blev rätt lång. Två och en halv timme var jag ute och jag svängde även in på müller och köpte ett minneskort till min kamera och sedan stannade jag till på edeka och köpte en magnum. Jag kommer inte ihåg namnet på den men den var otroligt god iallafall och det var mörk choklad istälelt för mjölkchoklad. Det är typ det jag remember.

När jag kom hem igen åt jag lunch som bestod av spaghetti och min kycklingwok från i måndags.

Ronja och Leo hämtades efter tre och då lekte vi ute i trädgården till kvart över fem. Vi lekte bland annat tjuv och polis, tatten, att leo var ett monster.. man var väldgt varm när man kom in iallafall.

Till middag blev det fiskgratäng med potatismos och när det var uppätet satt jag och Ronja och pärlade en liten stund innan Marcus gick upp och lade dem i sängarna och jag gick ner till mig.

Det var inget roligare än så som hände denna dag. (y)

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: