malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugotredje januari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

måndag, måndag, måndag

Det här inlägget skrivs i efterhand så jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag gjorde denna dag. Jag kommer ihåg att jag var sjukt trött.. Jo, nu kommer jag ihåg. Jag vilade en stund efter att jag hade lämnat Leo och tog sedan en promenad till stallet där jag longerade och red Mascara, men hon kändes inte riktigt hundra i frambenet så det blev mest longering och så så hon fick röra på sig.

När jag sedan var klar i stallet åkte jag hem och åt lite mat innan jag hämtade barnen. Med dem åkte jag sedan till lekplatsen bakom stora edeka och innan vi åkte hem handlade vi även lite grann. Ronja och Leo fick även en varsin tidning av mig så då hade Leo något att sysselsätta sig med när Ronja gjorde lite läxor som hon hade kvar och jag lagade mat. Till middag denna kväll blev det ris och kyckling i typ paprikasås a la malin och jag blev så glad när till och med leo tyckte om paprikan i maten. :D

Ja, det var i princip allt som hände denna dag.. Eller nej, jag skypade ju med min underbara familj på kvällen också. :D i love it.

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: