malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugosjunde januari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

jogging, svenska skolan och pizza

fredaaaaaaaaaaaaaaaag! Jag vaknade på ett superbra humör vilket resulterade i att jag stack ut och sprang när jag hade lämnat Leo på Kindergarten. Han var för övrigt inte på humör för det idag så det blev en hel del gråt .  

 
anyway, när Leo var på plats tog jag tillfället i akt att ta en jogginrunda och det var så sjukt jobbigt i början så jag ville bara vända hemåt igen. Men efter en en halvtimme gick det riktigt bra och innan jag sprang hem sprang jag förbi stallet. Där träffade jag på Karin och tog då tillfället i akt att prata lite med henne innan jag sprang hem igen. När jag väl sprang hemåt var jag riktigt kall men dt gick då så bra att jag sprang i ytterliggare en halvtimme. sjukt skönt.

Ronja hämtades vid hort direkt efter lunchen och då gick vi hem och gjorde lite läxor innan vi gick och hämtade Leo och sedan fortsatte till svenska skolan.

Efter svenska skolan gick vi och åt pizza med Lisa och barnen. Riktigt trevligt men inte lika trevligt de stunder då jag hade fyra barn hängandes på mig. Då var det skådespel från min sida kan jag lova. Anyway, det här är den otroligt nyttiga pizzan jag beställde och titta noga på all sallad jag fick! Jag menar, det är ju nästan så att man undrar vart pizzan har tagit vägen?



Det vard et mest intressanta som hände denna dag.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: