malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugoåttonde januari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

snööö, musse pigg och Lora

Jag vaknade relativt tidigt för att det var helg och när Marcus åkte för att hämta Ronja, Freja, Evelina och Magnus på tennisen lekte jag med Leo ute i snön eftersom Pia var hos frisören. Det blev då en musse pigg-snögubbe och så gjorde vi även musse piggs klubbhus. i like it.



När Pia kom hem från frisören åkte i och handlade mat och detta är vad vi kom hem med. skapligt tungt att bära kan jag lova.



Senare åkte jag till Lora och efter en sväng till Nürnberg lagade vi mat som vi åt hemma hos henne innan vi tittade på tv och satt och pratade ett bra tag. Trevligt var det men jag måste säga att det skulle kunna vara roligare.. Men men. Runt halv två var jag hemma igen och eftersom alla sov smög jag tyst in och ner till mig och hoppade i säng.
Mysigt som tusan att hoppa ner i den.

Puss

Kommentarer

  • Lillsyrran säger:

    Fett söt snögubbe! ;)

    2012-01-30 | 17:22:24

Kommentera inlägget här: