malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tionde januari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

Let's Zumba!

Efter de vanliga morgonrutinerna satte jag mig i bilen och åkte till Erlangen för min zumba-lektion. Sjukt rolig var den men jag svettades återigen som en gris! Därefter träffade jag Hye Won på stan och vi gick då till en vietnamesisk restaurang och åt lunch. Detta var vad vi åt.
Riktigt, riktigt gott var det också. :)

 


Därefter gick vi runt och pratade och knäppte kort en stund innan jag var tvungen att åka hem. På vägen till bilen stannade jag till vid The juicepress och köpte jordgubbar och en mangoshake. Så sjukt gott!



Jag åkte hem och lämnade bilen innan jag gick och hämtade Leo och Ronja och därefter bar det av till lekplatsen där vi stannade och lekte i nästan två timmar då vi var tvungna att åka hem eftersom det vart mörkt och det var dags att äta. Just det apropå mat så gjorde jag en soppa innan jag hämtade barnen. Morötter, potatis, quinoa och purjolök + lite gemüsebrühe. Riktigt gott.


Ja, det var min tisdag. :)

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: