malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

fjortonde januari tjuhogundratolv

Kategori: Au Pair

eftersom detta inlägg skrivs i efterhand tänker jag fatta mig kort.

Efter en lugn förmiddag och lunch hemma åkte jag på eftermiddagen hem till Lora som nu har flyttat och bor sj'lv i en egen lägenhet. Det var mycket trevligt att träffa henne och vi hade riktigt roligt. Vi lyckades missa tre tåg, lördagsshoppade i olika mataffärer och avrundade med middag, glass, fruktsallad och film hemma hos henne. Vi somnade dock när vi tittade på den andra och vaknade som tur var till av att hon fick ett sms och jag insåg då att jag borde åka tillbaka.

Det var väl dagen. Typ. här är några bilder.

 
utsikt från köksfönstret i Loras lilla lägenhet           


Mr. Cat följde med oss en bra bit innan han försvann
 Vet inte vems katt det var och därav namnet.
                                                                                    
    
 
Vi tog oss en promenad också            


                           Fruktsalladen. Yummie!


Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: