malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

femtonde januari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

sömn, tennis och skype

underrubriken är det enda vikiga som sedde idag. Jag sov otroligt länge och när jag väl vaknat till liv satte jag mig framför facebook en stund , åt en apelsin och en stund senare kom pia, Marcus och barnen tillbaka från sin utflykt till lekparken. Jag vet inte riktigt när de stack dit eftersom jag sov då men men. I varje fall gick jag och Ronja ut i trädgården och lekte en stund medan Pia gjorde lunch. Potatismos och fläskfilésås som var riktigt gott och jag var ju väldigt hungrig eftersom jag inte ätit speciellt mycket.

Efter några huvudvärkstabletter och en liten tupplus gick jag sedan ut och spelade tennis på gatan med Ronja. Eller ja, hon hade lektion för mig i mer än en timme och jag måste medge att det är riktigt roligt att spela tennis!!

Sen var det dags för kvällsmat och därefter blev det skype med min underbara familj. :)
Love you!

det var min söndag, kul att läsa om va? ;)

Pusshej

Kommentarer

  • papps säger:

    Ja det var kul att läsa, håller på att läsa ikapp nu :* meen det är faktiskt bara typ 5 dagar ikappläsning //Kramiz

    2012-01-20 | 10:32:16

Kommentera inlägget här: