malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

åttonde januari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

Denna söndag vaknade jag upp i ett kallt sovrum och det blev inte bättre när jag kom upp heller. Det blev därför sockor och varma kläder på.
Det hände faktiskt inte överdrivet mycket denna dag. Jag lekte med barnen en bra stund, lagade pytt i panna och när Marcus, Pia och barnen sedan var på bio slog jag in paket till Ronja och Leo och gick sedan ut för en powerwalk.
Ja just det, till frukost åt vi förresten min mammas underbart goda hembakta bröd och det var riktigt uppskattat. J Och det åts även senare till kvällsmaten eftersom vi då drack te och åt smörgås. Mycket gott och mysigt. Vi åt förresten även gustafskorv då och det var något som Leo tyckte väldigt mycket om!


Näej ni, nu sa jag sova eftersom mitt internet just dog och så är det rätt sent också men det räknas inte just nu.

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: