malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

trettioförsta januari tjugoundratolv

Kategori: Au Pair

let's zumba med en ny instruktör

ja, idag var det alltså dags för en zumbalektion och eftersom min kurs egentligen är slut så var detta endast en provgång med en ny lärare. Det var riktigt roligt måste jag säga även om jag tyckte att hon gick lite fort fram ibland. Men när jag pratade med henen efteråt så frågade hon vad jag tyckte och ajg sa att jag tyckte att det var riktigt roligt. Då svarade hon att hon hade sett det i mina ögon. 
Det är ju ett bra tecken iallafall. :)

Efter lektionen gick runt en stund på stan men denna gång besökte jag knappt några affärer utan jag kollade mest på byggnader. Självlart insåg jag inte att ag hade kameran med mig förrän jag bestämt mig för att åka hem. det blev en sväng in på mediamarkt innan jag sedan tog en ny väg hem. 

Leo och Ronja hämtades klockan tre och då gick vi till lekparken innan vi gick hem och gjorde en soppa till middag. Och det måste ha varit någonting i maten för efter att vi ätit hade jag två sångfåglar hos mig. Dock var de inte lika sjungvilliga när Pia hade kommit hem. Ingen aning om varför egentligen. 

Innan jag sedan gick och lade mig blev det sagoläsning för Ronja. Lite Bröderna Lejonhjärta såklart. :)

 



Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: