malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

sjuttonde februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

tvätt, telefonsamtal och raggmunkar

Jag har mest tvättat och sprungit runt och städat idag. Inte det allra roligaste men det behövdes verligen kan jag berätta för er.
Innan jag hämtade Leo och Ronja ringde jag mamma och pratade med henne en stund. Det blev även lite snack med Tove. Det är verkligen sant som de säger, att man verkligen uppskattar sin familj och systrar när men inte har setts på ett tag och väl ser eller pratar med dem igen. Det gäller ju självklart vänner också..

anyway, efter det telefonsamtalet hämtade jag två väldigt pigga oh glada barn från fritids och dagis och vi åkte på en gång till en lekplats som jag aldrig har varit på förut. Marcus visade mig nämligen var den låg imorse. Riktigt roligt var det och vi stannade ett bra tag innan vi åkte hem igen. Men innan vi kom hem tog vi en sväng in på adidas outlet och så köpte vi glass på donken.

Till kvällsmat blev det sedan raggmunkar och jag måste säga att jag är stolt över mig själv för att jag gjorde dem men mamma gör godare.

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: