malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

sextonde februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

Ronjas födelsedag!

Dagen började med att vi sjöng för Ronja och gav henen presenter.  Och självklart ville Leo blåsa ut ljusen när Ronja skulle göra det så han blåste och Ronja blev lite ledsen, vilket betydde att vi fick tända dem igen och sedan hålla bort Leo för att han inte skulle blåsa ut dem igen men då blev det livat . Sedan ville han öppna hennes paket, eftersom det var "hans". Tillslut gick det bra iallafall och Ronja var riktigt glad över sina presenter. Hon fick bland annat ett par inlines, ringar som man får måla själv, kläder, pengar, ett armbandset där man kan göra sina berlocker själv av mig.

 

Jag själv åkte till stallet efter frukost och hämtade sedan Leo på dagis vid två. Ronja var nämligen i Erlangen med pia eftersom de tog en shoppingrunda. :) Leo och jag gick till lekplatsen och när vi sedan kom hem gjorde jag mat. Det blev chicken nuggets och ris. Yummie.

Jao, det var väl det som hände denna torsdag. :)'

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: