malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

första februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

aqua zumba och skype

Jag tror nog att vintern finally har ommit hit för nu är det mycket kallare. Okej, det har än så länge bara varit -8 som kallast under dagen. Natten vet jag inte riktigt.

Denna förmiddag tog jag mig till atlantis och var med på en zumbakurs i poolen. Det var samma instruktör som jag har haft tidigare och jag måste säga att det var väldigt roligt att zumba i vatten men det var inte det allra lättaste. Det gick utan problem så länge man gick åt ett håll men så fort man bytte riktning blev det en annan femma. Men roligt var det iallafall och när kursen var slut satte jag mig i bubbelhörnan i utepoolen. Det var såååå skönt.

Efter lunchen blev det lite siesta, men jag sov inte, och en timme senare hämtade jag Ronja och Leo. Vi åt lite fruktsallad och sedan kom Emmas mamma och hämtade upp Ronja. Hon har ju tennis på onsdagar.

Leo och jag lekte kurragömma och kull tills Ronja kom hem och då åt vi kvällsmat nästan på en gång. :)

Kurragömma är faktiskt riktigt roligt, apropå ingenting. :)


Jo, på kvällen efter min tyskakurs blev det skype med min bästa familj och det är alltid lika roligt . :)

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: