malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

fjärde februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

skidåkning och kycklingsoppa

denna dag blev sovmorgon till nio då pias massör kom och masserade henne i en timme. Därefter masserade hon även Pias syster som kom dit strax efter tio med sina barn. Under tiden åt jag, Pia, Leo och Ronja frukost och därefter bar det av till Oli's där vi hyrde skidor och pjäxor till mig och Ronja och sedan åkte vi till Imberg och åkte skidor i flera timmar och det var så underbart roligt och härligt. Dock lite kallt åt ansiktet eftersom det var ca. -15 grader.

denna gång hade jag ett par pjäxor som verkligen satt som en smäck på mina fötter och därför unde jag åka mycet bättre än förra gången och herregud, Det var verkligen superroligt!

Senare på kvällen blev det sedan kycklingsoppa som Oma Heidi kom över med. Och den var också riktigt, riktigt god!! Jag måste göra den någon gång snart..

Jo, såhär mysigt hade mina fötter det när jag gick ut idag förresten. :)

 


jag inser att det inte ser så himla gott ut på denna bild men det var det. :)



och såhär mysigt hade vi det när vi åt middag. :)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: