malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tionde februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

en trasig bil och fruktsallad

vad ska jag berätta om idag då? 
Jag kanske kan berätta att jag var ut och sprang på förmiddagen och det var riktigt skönt. På eftermiddagen var det sedan svenska skolan men istället för att sitta där och vänta åkte jag till stallet en sväng eftersom veterinären skulle komma och titta på Mascaras ben. Och ja, hon är halt. Det är någonting med senan i frambenet.

Just ja, Marcus komju hem igår så han åkte idag ner för att hämta Leo. Men han kom inte så långt förrän bilen gick sönder uppe på autobahn. Kul va? Så nu har han en annan hyrbil. Eftersom han åkte ner till Oberstaufen och Pia var i Dortmund var det bara jag och Ronja som åt mat hemma. Det blev myskväll med glass och fruktsallad till efterrätt efter att vi ätit spaghetti och köttfärssås till middag.

ja, det var väl allt intressant som hände denna dag
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: