malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

elfte februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

party party

jag tänker nu bara berätta om kvällen eftersom det var så himla roligt. Lora fyllde nämligen år och därför hade hon bjudit in några kompisar för att fira.
Det började med en drink och lite smått och gott på en restaurang/bar i Furth. Några som var där var Errikos, Lora, jag, Anderson och fyra andra som jag faktiskt inte kommer ihåg namnen på men det tycer jag inte är sådär konstigt egentligen eftersom de hade så konstiga namn. enligt mig. Anyway efter att vi åkt till Errikos kompis och hämtat upp honom åkte vi sedan till Planet i Nürnberg där vi dansade hela natten lång. Eller iallafall jag. De andra turades i princip om att dansa med mig eftersom jag inte verade bli trött någon gång. Och fy sjutton vad roligt det var! Och snygga killar var det där också. I like it. :)

apropå ingenting. Det här måste verkligen vara den godaste drinken som finns. muuuums!



Ja, i säng hoppade jag sedan halv fem efter att jag borstat tänderna och jag hade knappt hunnit få på mig pyjamasen förrän jag somnade. But i really like it. (:

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: