malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

andra februari tjugohundratolv

Kategori: Au Pair

torsdaaaaaaaaaaaag

Detta inlägg blir kort för det hände egentligen inte mycket händelserikt denna dag.

Jag åkte till stallet och red på förmiddagen, hämtade Ronja vid skolan klockan ett, skjutsade henne till hennes sportathletik till två, handlade, hämtade Leo tjugo i tre och hämtade sedan Ronja fvi hennes idrott klockan tre.
Därefter blev det en hel del lek på lekplatsen innan vi tog oss hem, jag lagade mat till mig, Ronja och Leo och när de sedan hade somnat satte jag mig nere i soffan i vardagsrummet och väntade på att Pia skulle komma hem.
Hon var nämligen borta med jobbet denna kväll och jag hann somna på soffan innan hon kom.

När hon väl kom hem gick jag i bara ner till mig och somnade på en gång i min säng. Jag orkade inte ens borsta tänderna. eeuw.

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: