malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

citronjoghurt och jordnötssmör

Kategori: hissa och dissa

eftersom jag inte kan lyssna på rixfm nu så får jag ha ett eget hissa och dissa. Jag ska försöka att skriva ett inlägg varje dag eftersom jag verkligen saknar Rixmorronzoos kommentarer.

Hiss: Almighurt Joghurt med citronsmak. Det smakar precis som Cornetto Citron gjorde och det var verkligen en glass jag tyckte om. Denna jogurt äter jag allra helst som mellanmål men jag skulle seriöst kunna äta den istället för godis. MUMS!

Diss: Peanut Butter. Är det ens gott? Det luktar fruktansvärt äckligt och bara lukten gör att det nästan vänder sig i magen på mig. Jag vet inet varför egentligen. Och konsistensen och färgen... Uuuääk!

vad tycker ni? Tycker ni att jordnötssmör är gott?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: