malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugotredje oktober tjugohundraelva

Kategori: Au Pair

hallå igen!

Min söndag var ganska händelselös eftersom jag spenderade ganska mycket tid i sängen och sedan satt jag i en solstol ute i solen eftersom det var så fint väder. Att jag var så lat berodde på att jag hade uvudvärk och var täppt som tusan i näsan och jag tänkte att om jag tar det lugnt så blir jag kanske inte sjuk.  Just det, jag lekte lite med Leo och Ronja också innan de åkte till lekparken med Pia och Marcus.

På kvällen åkte vi till en biergarten och åt mat tillsammans med sophie och hennes föräldrar. Jag tog en schnitzel med pommes men herregud vad mycket mat man fick. Två stora schnitzlar och mycket pommes. Jag fick ta med mig hälften hem i en doggybag. :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: