malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugosjätte oktober tjugohundraelva

Kategori: Au Pair

Onsdag. Hm, helt ärligt så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde i onsdags mer än att jag tog det lugnt .
Jag åt en Ben & Jerrys, fruktsallad, hämtade Ronja vid fritids och sedan åkte vi till tennisen. Jag måste erkänna att jag tycker om hennes tennislektioner på onsdagarna. För det första är hennes tränare väldigt trevlig och gullig och för det andra så är det en otroligt snygg kille som har träning på planen bredvid den där Ronja spelar. Så jag kan verkligen roa mig med att titta på tennisträningen bredvid. Jag vet hur det här låter men jag tittar faktiskt på Ronjas träning ockås. Jag pratar även en hel del med de andra barnens föräldrar som är där. Trevliga typer.
När vi kom hem gjorde jag färdigt fiskgratängen och potatismoset medan jag pratade med Jessica som spelade monopol med Ronja.
God blev maten måste jag säga.
Ja, sen gick jag och lade mig ganska tidigt eftersom jag var trött som f*n.

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: