malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugofjärde oktober tjugohundraelva

Kategori: Au Pair

Halli hallå!

Måndagen började tidigt och som vanligt förutom att jag var så täppt i näsan att jag inte ens unde använda näsan att andas genom. Skapligt drygt.
När jag hdae lämnat Leo gick jag hem och tog det faktiskt lugnt. Städade lite nere i mina rum och tittade sedan lite på tyska barnprogram. Jag sov lite och åkte sedan och hämtade Leo och Ronja vid dagis och skola. Efter att vi ätit mellis cyklade vi till lekplatsen uppe vid Leos kindergarten. Där stannade vi i en timme innan vi åkte hem och jag värmde soppan som Pia gjorde dagen innan.
Ja, det var väl min Måndag. Just det, Pia åte till Dortmund eller om det var Düsseldorf med jobbet på kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: