malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugofemte oktober tjugohundraelva

Kategori: Au Pair

Halli galli!

Även i tisdags tog jag det lugnt. Det blev ingen zumba eftersom jag kände mig skapligt dålig och jag hade inte speciellt mycket energi. Det resluterade i att jag stannade hemma och läste, tittade på one tree hill och när jag sedan hade hämtat Leo åkte vi hem och åt mellis innan vi åkte till lekplatsen med en linbana. Ronja hämtades av Marcus runt sex eftersom hon följde med hem till sophies mormor efter fritids.
På kvällen åkte Marcus och barnen och åt mat med en vän till Marcus. Jag stannade hemma och min middag bestod av scrambled eggs, kokt brysselkål och tomat. Gott och enkelt.
Senare skypade jag med min familj och även om mottagningen sög så lyckades vi till slut och det var riktigt önt att få prata med dem. <3

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: