malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugoåttonde november tjugohundraelva

Kategori: Au Pair

denna dag har haft ofattbart många timmar måste jag säga.
 
Jag har hunnit med att ta en tupplur, städa, tvätta flera maskiner, handla, posta paket, springa, luncha, hämta två barn strax före tre, köpa joghurt, äta mellis, leka, laga mat... Jag förstår faktiskt inte riktigt hur allt hanns med men jag lyckades med det på något sätt. I och för sig så satte jag igång en maskin tvätt innan jag tog en tupplur, en innan jag åkte och handlade frukt och grönt, en till innan jag sprang och sedan torktumlaren innan det blev lunch.
Nej, alltså jag har egentligen ingenting varken intressant eller roligt att säga nu så jag tänker hoppa i säng eftersom det är ganska sent.

Pusshej och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: