malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tjugoandra november tjugohundraelva

Kategori: Au Pair

tisdag.

Jag var hur trött som helst när jag vaknade. Men, men annars var det som vilken annan tisdagmorgon som helst. Jag åkte till min zumba och den var aprolig men det typ rann om alla efteråt. haha  Efter en dusch gick jag runt på stan en stund och köpte bland annat både fruktsallad och thainudlar. Mums.
Men seriöst, det är helt otroligt hur mycket det får plats i en sån där liten pappförpackning! :o
När jag sedan hade hämtat barnen lekte vi i trädgården innan det blev dags att laga mat. Potatismos, kassler, kokta morötter och rödbetor blev det. Jag kom då att tänka på något lite knäppt. Fråga mig inte varför. Men om man äter mycket rödbetor, blir avföringen röd då?

Ursäkta, men jag kom bara att tänka på det.
 
 Efter chattande med vänner och ytterliggare ett försök till att överföra pengar till mina föräldrar, som misslyckades, somnade jag.

pusshej

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej gumman! vilka funderingar du har, men det stämmer att avföringen får ett inslag av rött och urinen blir också rödfärgad. kram på dig <3

    2011-11-25 | 07:41:18
  • Zandra säger:

    Hej hej! Nu läser jag din blogg som jag ska ;)

    Och jag kan informera dig om att man kissar rödrosa om man äter jätte mycket rödbetor i alla fall :P

    2011-11-25 | 12:34:29

Kommentera inlägget här: