malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

sextonde november tjugohundraelva

Kategori: Au Pair

Good day!

Jag har pratat tyska mest hela dagen idag och det har gått jättebra. Jag älskar det.
Anyway, det var varken skola eller dagis för barnen idag eftersom det är feiertag. Röd dag.
På grund av det började dagen lite senare idag och efter att vi ätit frukost och lekt lite åkte jag och Ronja och handlade. Därefter blev det lek, lunch, förberedelser inför kvällens lasagne med Ronja, lek, Ronja åkte på tennis, Heidi och jag spenderade då tid i stan med Leo. Jag lekte pirat och viking med Leo på en av lekplatserna i stan innan vi åkte hem och jag gjorde klart lasagnen och en tomat och mozzarella-sallad. Gooooooott!
Och ja, nu sitter jag här och tittar på 10 Things I Hate About You (love that movie) och dampar pga att jag inte har något internet. .
Just det, innan jag gick ner hade jag ett ganska långt samtal med Oma Heidi om killar. Haha. J
Näej, nu ska jag återgå till filmen för den är i princip slut nu och sedan blir det sängen.
Jag såg just att jag hade internet!!! Men det blir i alla fall sängen nu J

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: