malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

femtonde november tjugohundrelva

Kategori: Au Pair

Tjenare!

Eftersom jag inte hade något internet när jag skrev detta så kommer det inte upp förrän nu.
I morse vaknade jag som vanligt och efter att jag lämnat Leo på dagis åkte jag till min zumbaträning och vet ni vad? Jag behövde inte betala för min parkering! När jag skulle gå och betala så stoppade en man mig och gav mig sedan sin parkeringsbiljett och sade att den räckte fram till ett.
Jag hävdar fortfarande att det är för att jag är svensk. ;)

Efter zumban, som var riktigt, riktigt rolig, blev det en fruktsallad till lunch och därefter tog jag en sväng in på H&M. Där blev det en kofta, en bh, ett par trosor och ett linne mer i min garderob.
När jag kom hem var Oma Heidi och Opa Heidi redan där och när jag och Heidi hade hämtat Ronja och Leo åkte vi till en lekpark och lekte i drygt en timme innan vi åkte hem och åt potatismos och bratwürstle.
det har alltså blivit väldigt mycket tyska idag , i like!

På kvällen tittade jag på ett avsnitt av Hart of Dixie och fick sedan damp på att mitt internet försvann just när jag satt och pratade med Zandra! Gaaaah , hate it!

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: