malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

den tredje mars tjugohundraelva

Kategori: familj och vänner

Hallå!

Jag hade tänkt skriva ett inlägg igår om dagen men det blev aldrig av så det kommer här istället. :)

Jag och mina systrar åkte iallafall upp till aqua nova och badade på förmiddagen. Riktigt, riktigt roligt. Efter en massa rutschbaneåkande, vågmaskiner, utomhusbad och fors-åkande pkte vi så till kupolen. Tove och jag hittade ett varsitt par chinos inen på H&M. Tove tog ett par blåa och jag, den färgälskare som jag är, tog ett par röda. Därefter tog vi en sväng in på skohuset och jag letade efter ett par skor till balen men hittade inga. Däremot hittade jag ett par assnygga andra svarta klackar för 50:- . KAP! I love 'em.

Jag är fanimej en riktig sucker för skor. Bara uppe i mitt rum har jag just nu sju par(!).

Anyway, på kvällen bänkade vi oss vid tv:n och efter många om och men blev det Heath Ledger i Casanova som fick underhålla oss. Haha Tove trodde att det var en film där folk "sprang runt och dödade varandra".

Jag måste säga att det var längesedan som jag hade så kul med båda mina systrar.

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: