malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

vad ser ni egentligen?

Kategori: malinjennybirgitta

jag undrar vad folk ser hos mig egentligen. Jag menar, jag kan verkligen vara a pain in the ass sometimes. När jag är sjukt flummig till exempel. Eller när jag blir avundsjuk eller svartsjuk. Och mina humörsvängningar. Fy fan, jag vet inte om jag skulle orka vara kompis med mig själv. Seriöst. Jag är ju för tusan helt störd.
Nu låter jag säkert väldigt depp, men faktum är att jag för tillfället är väldigt glad, lite trött bara.
Någon som kan svara?

Kommentarer

  • Sofia Kvarnström säger:

    Hmm, jag tror inte att jag skulle vilja vara kompis med mig själv, om jag inte var jag liksom..



    Men alla har ju sina dåliga sidor. Jag tycker att du är rolig och snäll och allt möjligt :) <3

    2010-03-22 | 18:17:20
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
  • m säger:

    för det finns ingen som tycker om lögnaktiga och elaka bitchar som bara playar runt!

    2010-03-22 | 23:53:28

Kommentera inlägget här: