malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

problemet är?

Kategori: malinjennybirgitta

Snälla lägg av! Jag orkar fan inte med att ni trycker på från alla håll med era jäkla frågor. Kan ni inte bara acceptera svaren jag ger er och sedan lämna det? Vad är det som är så svårt med det liksom.?

Och Du! Back off! Jag håller på att bli så jäkla arg att jag snart inte vet vad jag gör. Vad är ditt jävla problem? Lämna mig ifred och låt mig vara den jag vill vara och vara med dem som jag vill vara med. Strunta i mig och lev ditt eget liv för jag vill verkligen inte ha något med dig att göra längre. !

Kommentarer

  • m säger:

    Du menar mig eller hur, men tro inte att jag tänker sluta förrän du gör det. Du får skylla dig själv, din lögnaktiga, falska slampa.

    2010-03-23 | 15:03:48

Kommentera inlägget här: