malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

om jag vill? skoja inte!

Kategori: malinjennybirgitta

Näej, det här är inte ett dugg roligt längre. Jag är så himla trött på att vara yngst nu. Jag vill fan också fylla arton nu! Det är liksom " ska vi ...nej, visst ja. Malin är ju inte arton" Eller "Vill du följa med till..Nej fan, du är inte arton." Skit.
Än så länge så har jag ju iallafall några kompisar som inte fyllt arton men hälften av dem fyller snart. Och när fyller jag då? Jo om lite mindre än ett halvår! Varför har jag så himla många äldre kompisar? hmmm, nu blev jag sur.
Visst, alla mina kompisar har inte fyllt arton men de flesta, vilket gör att det känns som att alla har det.  

Haha intressant inlägg det här blev då. Det känns som att jag måste skärpa till mig lite på en hel del punkter nu.


 

Kommentarer

  • Sofia Kvarnström säger:

    Alltså Malin, du ska inte säga något. Du fyller iallafall inte år SISTA november!! .. gah.

    2010-03-29 | 22:07:39
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: