malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

nu får det fan vara nog, lägg ner!

Kategori: malinjennybirgitta

Alltså seriöst! Nu får det fan vara nog! Lägg ner för fan. Om du nu tycker att jag är en lögnaktig bitch så fine, men håll det för dig själv. Vad jag däremot inte förstår är var du har fått det ifrån.
Eller att jag är en slampa och bara playar runt? Känner du mig så vet du att det inte är sant. Och att då sitta och kommentera det anonymt? Hur fegt är inte det på en skala. Jag vet inte vad jag har gjort mot dig för att få detta hat. Och ja, tyck vad du vill om mig men håll det för dig själv.  
Lägg ner!!!

Kommentarer

  • m säger:

    Tror du att jag bryr mig om vad du skriver här?

    Du bryr dig ju inte om andras känslor så varför skulle jag bry mig om dina?

    2010-03-24 | 17:24:58

Kommentera inlägget här: